De voordelen op een rijtje

  • Bevordering zelfregie en zelfredzaamheid van de cliënt
  • Ondersteuning van de mantelzorger
  • Signalering van mogelijke problemen door het complete netwerk rond de cliënt
  • Gevalideerde preventieve screening waardoor problemen niet worden gemist
  • Structuur in aanpak van problemen
  • Inzet van instrumenten aanpasbaar aan individuele cliënt
  • Goede, actuele informatie en passende instructie
  • Altijd en overal toegang tot het systeem via het internet
  • Ondersteuning multidisciplinaire samenwerking professionals en cliënt/mantelzorg
  • Efficiënte inzet van mankracht en efficiënt gebruik van tijd
  • Goede registratie van activiteiten en gebruikte tijd
  • ‘Software as a Service’: De organisatie hoeft niet te investeren in hardware of ICT kennis
  • Organisatie kan zelf kiezen welke instrumenten gebruikt worden
  • Effect zorg meetbaar op individueel en organisatie niveau
  • Het systeem wordt erkend door de zorgverzekeraars als infrastructuur van de zorg.